Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Snart helg!

Av J.Nilsson - 30 augusti 2012 19:15

Eftersom Linda o jag är så bäst så har vi idag mockat rent hos småkalvarna, klippt kosvansar o massa annat sånt småkul ;)

O ändå gick vi hem klockan 16.00 o de händer ju inte så ofta =P Och då hade vi gjort klart både mjölkning o fodring i lösdriften och forat o ströat i gamla så att de bara va mjölkning o mata kalvar kvar te chefen =P

Fy tjyvingen va effektivt vi jobbar ihop! Och chefen har lagat omröraren idag o sen rört om i skitbrunnen o tömt ner de till den nedre brunnen =P

Lukten av skit får mej ju att tro att de e vår ;D haha


Imon efter jobbet ska Linda, jag o Anna in te stan o ha Tacos kväll hos Nicen =D

Vi har ju inte umgåtts sen skolan slutade o de e 2,5 år sen nu. Bara träffats små korta stunder på stan o så. Men nu e de alltså dax! =D SÅÅ KUL!! =D


Nu har jag precis avnjutit en god middag bestående av Potatismos, champinonsås och ungsbakad falukorv fylld med inlagdgurka o täckt med ost =D

Sjukt gott!


Men nu blir de Robinson ;) Hejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.Nilsson - 12 december 2016 23:47

Ja när man just lärt sej skriva 2016 så är det snart dax att byta till 2017 ;) Det är ju dessutom nästan ett år sedan jag skrev något här. Men inte så mycket har hänt. Martin o jag gjorde slut i Mars. O på midsommarafton träffade jag min nya kärle...

Av J.Nilsson - 23 januari 2016 20:18


Så vackert imorse!

Av J.Nilsson - 22 januari 2016 20:59

Ja så glömde jag bort bloggen igen ;) Julafton jobbade jag, men va sen ledig tre dagar. På juldagen firade vi jul hemma i efterskott, o på annandagen firade Martin o jag 1år ihop o de firade vi med att laga god tre rätters middag :D Förrätten v...

Av J.Nilsson - 12 november 2015 22:09


Härlig dag på jobbet :) Morgonen började med att åtta kor skickades till slakt, inte trevligt. Men ändå ett skönt gäng att skicka för deras egen skull. Många gamla som man ser börjar få problem med ont i ben o leder, då e de likabra att dom får åk...

Av J.Nilsson - 3 november 2015 22:51


Varit en superhärlig helg hemma i Blekinge! Myst med mina tanter, fixat o donat o sen hunnit med att ta de lugnt oxå ;) Livsnjutar gänget ;) Idag va de tillbax på jobbet. Jobb i fyra dar sen ledig tre till, de känns ju gött :D På Lördag åker...

Ovido - Quiz & Flashcards