Alla inlägg under januari 2016

Av J.Nilsson - 23 januari 2016 20:18

Så vackert imorse!

Av J.Nilsson - 22 januari 2016 20:59

Ja så glömde jag bort bloggen igen ;)

Julafton jobbade jag, men va sen ledig tre dagar. På juldagen firade vi jul hemma i efterskott, o på annandagen firade Martin o jag 1år ihop o de firade vi med att laga god tre rätters middag :D

Förrätten va Toast med röra av avokado, creme fraiche, rödlök o vitlök o så räkor på. Varmrätten va ryggbiff med klyftisar.
O efterrätten va cheesecake. Supergott!

Nyår firade vi med vänner, super trevligt!

Sen har de nya året flutit på med jobb :)
Va ledig i helgen o fick magsjuka på måndagen, så himla oturligt särskilt när de va klövverkning tisdag o onsdag o man måste va alla :( men dom löste de med en annan persons hjälp :)
Kossernas fötter va dessutom friskare än nånsin o sånt e ju trevligt!

Har varit så otroligt kallt idag!
När jag varit ute o gett kalvarna på morgonen fick jag in i omklädningsrummet o sätta händer o fötter på elememtet en stund :P

Tar på krafterna på Gobi med i denna kylan, han ligger vid mina fötter nu här i soffan o snarkar så högt :D

Men nu blir de du duschen för mej, jobbat två dar nu o två till innan ledig måndag. Konstigt med kortvecka. Aja, natti natt!

Ovido - Quiz & Flashcards