Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av J.Nilsson - 4 augusti 2012 19:08

Syster o jag har passat kille Alvin ett par timmar för att storebror ville hämta en reservdel till sin bil. Vi badade i poolen o lite, sen tänkte vi att nä men vi tar o cyklar en sväng. O då ska jag ge er att tips! Ställ er inte på ena pedalen för att slänga över andra benet i en nedförsbacke på en cykel med ett löst styre! =P jag har inte cyklat omkull sen jag va barn men de va antagligen inte sista gången heller, o va ju inte mitt fel utan cyklen som va kass. Men de gick ju bra iaf, lite skrubbsår på ena armen men va gör väl de ;) De går väl över till jag gifter mej!

Nu ska vi ta o grilla lite här sen får de väl bli en sväng te backen o kolla läget! =)

Av J.Nilsson - 4 augusti 2012 09:31

Åh va skönt att äntligen få sova tills man vaknar av sej själv.

Blev en lång dag på jobbet även igår, har blivit 11-12 timmar varje dag denna veckan, så igår när jag slutade så va de bara rätt in i duschen o sen hem te ön.

O sen vakna o faktiskt känna sej utvilad idag! =D Underbart!

Idag vet jag inte riktigt va som händer men det e sånt man märker.

Ikväll har jag två kompisar som har lite galej, får se varthän de bär av eller om jag helt enkelt blir hemma ;P

Syster med familj e ju fortfarande här, dom har varit här i 3 veckor nu o stannar i yttligare en iaf, sen får dom se om dom stannar en till =)


Här e en liten bild på kosserna här hemma där dom stod så fint i solnedgången =)

 

Livet leker!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards