Alla inlägg under augusti 2012

Av J.Nilsson - 30 augusti 2012 20:12

Ska bara passa på att länka denna fantastiska låt här i pausen ;)


Av J.Nilsson - 30 augusti 2012 19:15

Eftersom Linda o jag är så bäst så har vi idag mockat rent hos småkalvarna, klippt kosvansar o massa annat sånt småkul ;)

O ändå gick vi hem klockan 16.00 o de händer ju inte så ofta =P Och då hade vi gjort klart både mjölkning o fodring i lösdriften och forat o ströat i gamla så att de bara va mjölkning o mata kalvar kvar te chefen =P

Fy tjyvingen va effektivt vi jobbar ihop! Och chefen har lagat omröraren idag o sen rört om i skitbrunnen o tömt ner de till den nedre brunnen =P

Lukten av skit får mej ju att tro att de e vår ;D haha


Imon efter jobbet ska Linda, jag o Anna in te stan o ha Tacos kväll hos Nicen =D

Vi har ju inte umgåtts sen skolan slutade o de e 2,5 år sen nu. Bara träffats små korta stunder på stan o så. Men nu e de alltså dax! =D SÅÅ KUL!! =D


Nu har jag precis avnjutit en god middag bestående av Potatismos, champinonsås och ungsbakad falukorv fylld med inlagdgurka o täckt med ost =D

Sjukt gott!


Men nu blir de Robinson ;) Hejs!

Av J.Nilsson - 28 augusti 2012 16:12

Jag har Robinson abstinens! Finns nog ingen som längtar så mycket till klockan 20.00 som jag gör! Och asså jag säger då de att åker Leif ut i kvällens duell, ja då tänker jag aldrig mer titta på Robinson! =(
Har väl ca 2 timmar kvar på jobbet så nu måste jag jobba på så jag kommer hem o hinner duscha och göra spagetti o köttfärssås innan åtta =D
Bara 4 timmar kvar!!!! ;D
Ha de!

Av J.Nilsson - 27 augusti 2012 10:14

Har haft en jättebra jobb helg där allt verkligen har flytit på =)
Men shit va trött jag va igår kväll, jag tyckte att de skulle bli SÅ skönt att sova länge =P men icke! Gick o la mej vid 1 o vaknade halv nio. Toppen lixom! =P nä ikväll ska jag gå o lägga mej tidigt. Jobb inom igen ju ;)
Sitter o tittar på filmen "Taken", hade glömt hur bra den är =)
Well well, de va allt ;) Över och ut!

Av J.Nilsson - 24 augusti 2012 20:22

Vissa väljer att falla utan att någon egentligen tar emot...

Av J.Nilsson - 22 augusti 2012 20:40

Alltså Robinson Leif.. Vilken man! Honom ska jag önska mej i julklapp! ;D
Ja de va bara de jag skulle berätta ;) haha

Av J.Nilsson - 20 augusti 2012 21:59

Har varit en fullspäckad kväll vid tv'n. Först halv åtta hos mej, sen Robinson o sen Dallas =P Varför e alla unga män i Dallas så j*vla snygga?! *dreglar* ;D

Under "halvåtta hos mej" avnjöt jag en god måltid bestående av potatismos o köttbullar, väldigt avancerat ;D haha

Men nu får de bli duschen o sen sova.

Onödigt inlägg? Jepp ;)

Natti!

Av J.Nilsson - 20 augusti 2012 10:27

Idag va de ju dax att börja jobba igen efter 4 lediga dagar =) har vatt själv med djuren idag då chefen grejar med annat. Så e halvvägs genom mjölkningen nu =)
Chefen beter sej som om han har saknat mej, vi har ju inte träffats på nästan 2 veckor, haft semester om vartannat =P
Well well, får se va man ska hitta på för skoj ikväll. Tvättade bilen igår kväll iaf ;)

Ovido - Quiz & Flashcards