Alla inlägg under december 2016

Av J.Nilsson - 12 december 2016 23:47

Ja när man just lärt sej skriva 2016 så är det snart dax att byta till 2017 ;)

Det är ju dessutom nästan ett år sedan jag skrev något här. Men inte så mycket har hänt. Martin o jag gjorde slut i Mars. O på midsommarafton träffade jag min nya kärlek! Andreas ?

Livet rullar på fullt av vardag men även av nya intryck :)

Idag har jag varit ledig o sov alldeles för länge.. Sen iväg till tandläkaren nere i Borgholm. Tog Gobi med mej som fick vänta i bilen medans jag bar inne, sen tog vi oss en promenad genom stan på en lite mer än en timme. Kallt o fantastiskt vackert. O han uppförde sej så fint! :)

Väl hemma igen tvättade jag lite o diskade undan men sen har det mest varit soffhäng. Min favorit fick lite kvällsgodis efter kvällsmaten.

Men nu e de dax o sova för klockan ringer om 5 timmar, då e de dax för ännu en dag hos mina fantastiska brudar :D

Så god natt o sov gott!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards