Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av J.Nilsson - 11 augusti 2012 23:40

Fick tråkigt så har precis gått 5 km i den härliga kvällsluften. Så nu ska jag skutta in i duschen sen kommer jag sova gott! =)


Natti!

Av J.Nilsson - 11 augusti 2012 21:29

Åh, jag har SÅÅÅ kärat ner mej i dessa 2 par skor!


   


Mej wanna ha!!

FÅr se om jag tar mej råd att köpa båda eller om de bara blir ett par!


Ikväll är det sista kvällen som Sis e är, dom åker imon förmiddag.

Och idag har jag tränat, tränat o tränat med lillskruttis på cyklen utan stödhjul.

O till slut så lärde hon sej äntligen! =D

Hon e såå dutti! Hon kan cykla rakt, o ibland klarar hon av att svänga men oftast svänger hon för tvärt så de välter. O hon kan inte starta själv, men puttar man igång henne så kan hon! =D

Hoppas SÅ att Sis med familj bestämmer sej för att flytta ner igen efter över 10 år uppe i storstan. Dom har pratat om det ett tag nu men vi får se =)


Och ikväll har vi ätit grillat! Mumsigt med grillad majskolv!

Nu får de bli en film innan det blir bädden =)


Ha de!

Av J.Nilsson - 11 augusti 2012 10:32

Igår blev det en sväng på sailet i ösregnet. Men som vanligt va de ju inget o ha, totaly värdelöst.
Så framåt kvällen begav jag mej te Maggo o Jim som hade lite galej hemma hos sej =) Det va en mycket trevlig kväll! Men när dom skulle bege sej in te Sailet mitt i natten så begav jag mej hemåt istället. Det blev en lagom kväll.
Idag ska jag städa bilen tänkte jag, men utöver de får jag se va dagen har att bjuda på! =P

Ha de!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards