Alla inlägg under mars 2013

Av J.Nilsson - 31 mars 2013 21:00

Ja idag råkade de bli en sväng te Ullared med Burjä o Såfy =D

Super trevligt o inte massa folk ;)

I Fredags va jag ute i stan med tjejorna. Va väl rätt kul, men känner samtidigt inte att jag missat något när jag inte varit ute där på ett bra tag =P

Nä Boda e de bästa! =)

Natti!

Av J.Nilsson - 27 mars 2013 21:10

Va ett tag sen man skrev här!

Har hänt lite allt möjligt, jag har varit sjukskriven ett par dagar för att jag skadat foten =) Men imon e de dax för jobb igen! =D

Igår va de avslutning på hundkursen. Så nu har vi gått både valpkurs o påbyggnad 1.

Hade tänkt vänta några månader innan jag skulle gå en pånyggnad 2 kurs. Men då har han bara en påbyggnad 2 kurs iår. O då känner jag att jag vill gå den, så de drar igång i slutet av April igen. O då kommer jag att gå en Spårkurs oxå =D

Ska bli super skoj att lära mej o Gobi att spåra! =D



Härligt oxå att snön håller på o smälter bort nu. IGEN!

Frågan e vilken sekund de trillar ner mer? ^^

Gobi gillar att i alla fall!



Min älskade fina monster hund! Han e så duktig!


Men nu får de va dax för sängen här.

Roger över, roger ut! 

Ovido - Quiz & Flashcards