Alla inlägg under september 2014

Av J.Nilsson - 22 september 2014 22:14

...men vad gör väl de ;) Vackert som attan vid havet en dag som denna!

Och jag som ingen jacka har mer än en fleecejacka, trodde inte.hösten skulle komma så fort! Men får inte glömma att ta med mej mössa, jacka o tjocktröjor hit när jag e hemma i helgen. Har till o med fått sätta på värmen här inne ikväll ;) Men nu ska jag ta o bege mej mot sängen.
Hörs!

Av J.Nilsson - 14 september 2014 19:32

Ledig helg på Öland, så skönt o ta in det sista av sommaren =)

Igår va jag o röstade o tog en långpromenad här runt o idag har de blivit tvätt o städ o cykelrunda ;) Baaaara tagit det lugnt alltså ;)


 


Sitter nu o kikar lite på valvakan med de blir nog film istället o kvällsmacka nu =)

Trevlig kväll alla! =)

Av J.Nilsson - 7 september 2014 21:45

Denna helgen bjöd på en 24 timmars polen kryssning till Polen med familjen.

Underbart!


                         


Är nu tillbax på Öland o snart dax för sängen =)

Har fått upp nya gardiner här ikväll o jag blev sååå nöjd! =D


   

Men nu sängen o jobb imorn ;) Natti!

Av J.Nilsson - 1 september 2014 19:15

Vackra, vackra öland! =)


                 

Skapa flashcards