Alla inlägg under december 2012

Av J.Nilsson - 6 december 2012 19:56

Slutade vid halv ett idag o sen hem o igenom duschen o vidare in till stan o frisören =D
4 timmar där va galet skönt!
Så nu e håret fräscht igen, ett tag iaf! =D
Nu ska jag glida ner i soffan efter en timmes promenad ute i den härligt vinter luften med Gobi!
Over And Out! ;)

Av J.Nilsson - 2 december 2012 22:33

Idag vaknade vi upp till en vit värld! =D

Har donat med lite av varje hemma hos mamma o pappa idag, sen ikväll kom Jonne, Eve o Avve ut oxå så blev de mys med mat o därefter glögg o pepparkakor! =P

Sen lek i snön =D Första snön för Gobi o först var han väldigt skeptisk o höll två tassar i luften åt gången o tittade på mej precis som om han undrade om han verkligen skulle gå i de här =P haha

Men sen blev de en jäkla fart på honom! O han bara sprang o sprang o rullade sej i snön o körde ner huvet i snödrivorna =D haha

O nu drar de igång med en ny jobb vecka, ska till frisören på Torsdag! =D

Ska bli SÅ skönt! Har dock inte bestämt mej för om jag ska köra på en koppar färgning till, eller om jag ska gå tillbax till det mörkbruna med ljusa slingor. Knepigt knepigt! Jag gillar ju båda! =P Men jag får väl be frisören om smakråd!


Här kommer lite bilder från helgen!


Gobi! =D


         



När mamma stryker julgardiner så tycker Molly att de va varmt o gott att sova på strykbrädan =P haha


   


Hem ljuva hem!


   



Julstöket är klart i lägenheten oxå! =) Är bara om jag kanske skulle haft en liten julagran oxå.. ;)


     


Men nu får de bli sängen! =D Over And Out! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards