Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av J.Nilsson - 14 augusti 2012 21:38

Första jobbdagen idag efter ledigheten o chefen e på semester =) kom ett larm i natt där roboten sa att den hade problem med flera mjölkningar. O efter den utryckningen hade jag väldigt svårt att somna om, somnade en timme innan jag skulle gå upp o försov mej en halvtimme ^^
Dagen har varit lugn i övrigt, allt har funkat förutom att en skrapa på en av utgödslingarna lossnade men de va ju bara te o sätta dit den igen =)

O ikväll har jag gått en promenad på 4 km för att utforska lite, bättre än inget ju ;) o ojjojjojj vad jag gillar mina nya gympaskor! Dom är helt fantastico!
Duschen e passerad, o nu sitter jag o tittar på en film på 6an "Final Call". Har sett den förr men jag tycker den e rätt bra.
Men nu får de snart bli sängen =)

Natti!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards