Alla inlägg under juni 2013

Av J.Nilsson - 10 juni 2013 15:30

Gobi fäller knappt någonting här hemma, men när jag va klar med o klippa klorna på honom idag så tänkte jag ta ett tag med borsten bara för sakens skull. O GUDARS SKYMNING va päls de lossnade! Vart tusan kom den ifrån lixom! =P


 


Nu ska vi iväg på vovve promenad inne i staden!
Ska bli super trevligt! =)

Av J.Nilsson - 10 juni 2013 00:15

Ja då va sista jobb helgen innan semestern över =) Så jäkla skönt!


     

    

Men nu säger vi go natt Gobisen o jag =)

Av J.Nilsson - 7 juni 2013 17:15

Idag har jag en väldigt trött vovve som bara sover o sover ;) Va ju lek igår från två på eftermiddagen te 23 på kvällen =P


 

Av J.Nilsson - 7 juni 2013 09:30

Igår åkte Gobi o jag te Carina o Zorro. Mys hela dagen så här följer lite bilder ;)


                   

Ovido - Quiz & Flashcards