Alla inlägg under juni 2013

=)

Av J.Nilsson - 30 juni 2013 21:06

Gårdagens gräs skörd =)

       


Det ser mycket bra ut enligt mej! =)


Självklart va Gobi med o höll span! =D

 


Mitt älskade odjur! =)


O fasters gull va med oxå! När han inte höll på o somna i traktorn hos far sin så sprang han runt med mej o höll span o hoppade över gräs strängerna, eller snarare snubblade över =P hehe


 

Cooling e han! =)


Nu e jag åter i lägenheten för att städa lite o vattna blommor o se om tvättstugan e ledig imon ;) Ska även ut en sväng o träna linförighet med Gobi. Så att de kanske syns något enstaka framsteg te kursen på Tisdag =P

Vardags lydnad e så jädra roligt!

Av J.Nilsson - 29 juni 2013 16:15

 


Det känns ju inte helt dumt! Skyndade mej hemåt föräldrarna igår efter jobbet för o tillbringa lite tid med syster o hennes familj innan dom åker hem igen. Så dom åkte för nån timme sen efter en vecka här nere.
Har varit trevligt! =)

Nu ska jag spana på bröderna när dom pressar o plastar de sista gräset.

Sen e de bara va höet kvar =)

Av J.Nilsson - 24 juni 2013 22:02

Ja då e de bara 4 dagar kvar te semestern! =D Ska bli så jäääädrans gott! =D

Wiihiii!! Gått rätt bra idag =P O idag har äntligen lösdriften blivit färdig tvättad!

Det blev kalas fint! Nu får de snart bli sängen här.

Delade de sista av min glass med Gobi ;)


 

E jätte trött ikväll så nu säger jag god natt ;)

Av J.Nilsson - 22 juni 2013 18:00

Igår va de midsommarafton o jag jobbade! Kom världens oväder på förmiddagen med åska o ösregn o strömmen gick vid halv elva o kom inte tebax förrän halv tre på efteriddagen. Då va kossorna inte glada! Men ordningen repade sej ganska fort =)
Idag sitter jag på ön o myser med familjen =) Syster med familj e hemma oxå =)


   

Av J.Nilsson - 20 juni 2013 21:45

Blev en sväng in dit idag o gobi fik såklart va med lillebror på jobbet =)

   


Mycket gott o va ledig idag! =P

Av J.Nilsson - 15 juni 2013 22:30

Idag blev de en tripp te Nyköping för o hämta fin bil te lillebror! =)

   

Av J.Nilsson - 12 juni 2013 21:45

Idag fyller min finaste 1 år! =) Grattis min lilla fladdermus!

 

O mamma va här i eftermiddag o hjälpte mej plantera lite blommor =) Blev fint!

Därefter va vi på hund massage kurs =)


       
  

Av J.Nilsson - 11 juni 2013 20:30

Igår kväll blev de ingen stadspromenad pågrund av den tryckande värmen, utan vi tog vovvarna o åkte o badade istället =) Super härlig kväll va de! =)


                   


Så roligt för vovvarna =)


Idag jobbade jag först från 6-9, därefter bar de av de tandläkaren =)
Inga hål i år heller, minns knappt när jag lagade senast! Skönt de! =)

Sen tillbaka te jobbet igen. Där de känns som allt e galet, noll ordning känns de som! Ska bli sjukt skönt o ta semester om 3 veckor!

Kan inte nog poängtera hur gott de ska bli med min första semester någonsin! =D

Men nu börjar de bli tröttigt här, så ut med vovven sen dax för sängen! =)


Ovido - Quiz & Flashcards