Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av J.Nilsson - 11 oktober 2012 21:13

Usch vilken vecka,är SÅ förkyld o idag slog febern till riktigt =(

Men har jobbat hela veckan ändå men imon ska jag börja några timmar senare sa chefen, han behövde mej så kunde inte va hemma helt.

I Tisdags testade jag att spåra med Gobi, de gick inge vidare men de va första gången för både honom o mej. Ska testa igen när jag blivit lite piggare =)

Idag va de för kallt för att ha Gobi i bilen så jag satte honom i omklädningsrummet, sen när jag öste till korna gräset på foderbordet så kommer han o möter mej den lille skiten! =P Jag satte tillbaka honom men de tog 7 sekunder så hade han öppnat dörren igen, så nu har han lärt sej de. Typiskt! =P Får binda fast honom där inne sen istället. Men när jag satte tillbaka honom igen o sa till honom att gå o lägga sej så kom han inte ut mer. Vet inte om han fattade eller om han bara inte orkade mer =P


Efter jobbet åkte vi till sjön så han fick springa av sej lite =)



 


 


 


 


Nä nu får de bli sängen =) Natti! 

Ovido - Quiz & Flashcards