Alla inlägg den 15 september 2015

Av J.Nilsson - 15 september 2015 21:21

Ja de e ju galet va tiden går fort!Bilen lämnade jag på service igår innan jag for upp till Öland.


 



Skönt med nyfixad bil även om de gick på över 10 papp! Men nu e den som ny ;)


Struntade i att flytta över Gobis bur till storebrors bil som jag lånar, utan använde istället bilselen som vi har från MIM. Gobi gillade såklart att få va i baksätet, han hatar att sitta bak i bagaget. Han kommer till ro 25 gånger fortare när han e fram i bilen. Såg rätt mysigt ut där han låg =)


 

Älskade lilla gubben   


Igår träffade jag åter min kostrådgivare för invägning. Fantastiskt kul när hon blir så glad för min framgång att hon hoppar upp från stolen o "high fivar" med mej! =D


Kom i ett par jeans jag inte har kunnat ha på 4 år, o de kändes ju himla roligt! =D

O nog tusan syns det lite förändring i ansiktet oxå =)

 

Bilden till vänster togs igår, o bilden till höger togs i mars.

Lite skillnad tycker jag själv iaf att de syns =)

Så jääädra roligt! =D


 

Kör på till nästa helg då de blir ett dygn paus o jag kommer äta precis va jag vill ;)

Ska bli kul de med, o skönt med delmål =P


Nähä, nu blir de sängen. Over and out! =D

Ovido - Quiz & Flashcards