Alla inlägg den 27 april 2014

Av J.Nilsson - 27 april 2014 22:36

Gudars så varmt de varit igår o idag! Igår jobbade jag både morgon o kväll men idag bara på morgonen. Måste få lite ledigt ju =)


Nått vettigt har vi dock inte gjort Gobi o jag =)

En sväng till Växjö o köpte ett nytt objektiv till min systemkamera, 70-300mm

Sen träffade jag två kompisar så Gobi o Cogge fick leka, o ikväll åkte råttan o jag te sjön så han fick bada lite =) Lagom slapp söndags eftermiddag =)


Va självklart tvungen o testa objektivet idag, så här följer lite bilder. Fast iof så innehåller mina inlägg alltid mer bilder än text =P haha


             


Riktigt impad blev jag faktiskt! Skarpa bilder trots att de e långt bort egentligen o rejält inzoomat o att han rör sej =P Bra köp!   


Men nu blir de duschen o bums i säng här. Natti!



Ovido - Quiz & Flashcards