Alla inlägg den 10 mars 2014

Av J.Nilsson - 10 mars 2014 12:15

Det blev en tripp till Stockholm över helgen för mej, lillebror o mor =) Vi hälsade på storasyter med familj =) Så trevligt!


 


Men som alltid borta bra men hemma bäst ;)

Imorse va jag inne hos optikern o provade mina nya linser som kommit. Va på synundersökning för en vecka sen o då visade de sej att brytningsfelet på vänster öga sprungit iväg o blitt massa sämre, va därför jag upplevde lite dubbelseende.

Så nu med den nya linsen e de korrigerat för mitt brytningsfel så de sitter en liten tyngd i som gör att den ska snurra rätt. O den sitter fint o jag ser grymt bra!   


Så fint inne i Karlskrona på morgonen!

 


O nu ska de lagas lite mat till pappa o mej innan jag beger mej iväg för o va på jobbet ikväll =)

Ovido - Quiz & Flashcards