Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av J.Nilsson - 27 augusti 2013 21:59

Lydnaden va inställd ikväll pågrund av för många sjuka, så det blev skjutet på en vecka =) Så Gobi o jag gick en runda o lekte med en kompis, o sen he o spelade tennis. Han blir helt hyper när jag tar fram tennisracketet! Han älskar de!   

Har aldrig varit med om en hund som älskar att springa så som han! När han varit inne mycket en dag så tar han säkert 15 runder på åkern utanför o runt huset o man ser hu han njuter av farten! För snabb... DET är han! =D hehe


Ibland tycker jag lite synd om Gobi faktiskt som ägs av mej, alltså jag menar han e ju en smart hund o skulle kunna lära sej SÅ mycket! Men de e ju JAG som inte kan, försöker läsa på om olika grejer men de e tusan inte lätt utan att bli visad! =)

Imon ska vi iaf öva zick zack! ;)


 

Min fina lilla prins!   

Ovido - Quiz & Flashcards