Alla inlägg den 30 maj 2013

Av J.Nilsson - 30 maj 2013 22:05

Ja de e sommarlovs o semester tider för tjejer o damer på jobbet. Nästan alla är utsläppta, igår fick även kossorna komma ut för första gången =) imon hoppas jag på att hinna få iväg dom sista 6 kvigorna te sina beten! Vi har ju dom ute hemma i en hage för att vänja alla vid o va ute innan vi kör iväg dom. Men imon ska dom som sagt förhoppningsvis komma till semesterhagen =) sedan kvarstår småplock med lite sinkor som ska ut o sen kalvar, det allra småttigaste som inte ens e halvåret gammalt får såklart vara inne.
Gobi o jag har kollat till alla betes djur idag o de va lugnt på alla ställen =) igår kväll fick jag även tillbaka min kära fåån som jag varit utan i över 1 månad för den varit på service. Så därför följer en bildbomb från dagen med bilder på kosserna i hagarna o på en trött Gobi vid containern o slutligen så tittade Gobi o jag på "hundens sämsta vän". Hemskt att se! Men skönt att de löser sej för många av hundarna =)
O jag säger därmed god natt. Lång dag på jobbet imon ;) över o ut!

Ovido - Quiz & Flashcards