Direktlänk till inlägg 5 oktober 2013

Miljöträning =)

Av J.Nilsson - 5 oktober 2013 23:26

Idag har hela dagen handlat om miljöträning =)

Först fick Gobi sitta still o kolla på medans Elin o Dejvi provade ut en antidrag sele. Lite pip o gnäll i början men sen gick de bra ;)


Därefter fick båda vovvarna följa med oss in i en hundbutik o shoppa lördags godis te dom ;) dom skötte sej utmärkt båda två! Trots fler hundar där inne!


O sen fick dom ligga passiva i bilen medans vi mattar åt lunch ;)


Super trevlig dag på alla vis! Dock en väldigt virrig chaufför men de va bara skoj ;)


Gobi fick ett nytt halsband då han växt ur det gamla så jag knappt får av honom e =P

O han va så trött efter dagens alla intryck att han somnade direkt när vi kom hem vid halv fyra o förutom den 30 minuters kisserundan nu ikväll o kvällsmaten så har han sovit hela tiden o sover än ;)


 


I sitt fina nya halsband!   


Men nu e de sove dax! Over and out ;)


#gladahundar #lyckaattduärmin #iloveyou #ilovemydog #kelpie #workingkelpie

 
 
Tea

Tea

12 oktober 2013 02:36

Snygg sida kolla in min:)//Tea

http://nattstad.se/wituractle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.Nilsson - 12 december 2016 23:47

Ja när man just lärt sej skriva 2016 så är det snart dax att byta till 2017 ;) Det är ju dessutom nästan ett år sedan jag skrev något här. Men inte så mycket har hänt. Martin o jag gjorde slut i Mars. O på midsommarafton träffade jag min nya kärle...

Av J.Nilsson - 23 januari 2016 20:18


Så vackert imorse!

Av J.Nilsson - 22 januari 2016 20:59

Ja så glömde jag bort bloggen igen ;) Julafton jobbade jag, men va sen ledig tre dagar. På juldagen firade vi jul hemma i efterskott, o på annandagen firade Martin o jag 1år ihop o de firade vi med att laga god tre rätters middag :D Förrätten v...

Av J.Nilsson - 12 november 2015 22:09


Härlig dag på jobbet :) Morgonen började med att åtta kor skickades till slakt, inte trevligt. Men ändå ett skönt gäng att skicka för deras egen skull. Många gamla som man ser börjar få problem med ont i ben o leder, då e de likabra att dom får åk...

Av J.Nilsson - 3 november 2015 22:51


Varit en superhärlig helg hemma i Blekinge! Myst med mina tanter, fixat o donat o sen hunnit med att ta de lugnt oxå ;) Livsnjutar gänget ;) Idag va de tillbax på jobbet. Jobb i fyra dar sen ledig tre till, de känns ju gött :D På Lördag åker...

Skapa flashcards